«Ми розробляли препарати з оглядом на те, які проблеми аграріям приносять найбільші збитки, які проблеми для них зараз вирішувати занадто складно та дорого — і створювали нові зручні і вигідні рішення. Але саме ці препарати виявились гарною відповіддю і на інші, несподівані проблеми нового сезону — дефіцит ґрунтових гербіцидів, підвищені ціни на азотні добрива, та інші», — Євгенія Вітер, керівник відділу маркетингу АХТ.
«Тіаклотрин-М було розроблено у концепції антирезистентної програми. Чергування діючих речовин протягом сезону значно зменшує ризик виникнення стійкості шкідників до окремих діючих речовин. Це дозволить уникнути вимушеного використання надто дорогих інсектицидів у майбутньому, і продовжувати ефективно контролювати широкий спектр шкідників за помірний бюджет», – пояснює Сергій Богомаз.
«Ми не забуваємо і про прихильників монопродуктів і щороку випускаємо оновлені монопрепарати зі підвищеними концентраціями діючих речовин. У лінійці оптимізованих препаратів вже є концентрований десикант Регістан Ультра, фунгіцид для колосу Полігард Максі. У цьому році ми випускаємо новий фунгіцид Флутривіт Максі з підвищеною концентрацією флутриафолу», — коментує керівник технічного маркетнгу АХТ, Сергій Богомаз.
«Протягом останніх двох сезонів бренд АХТ випустив 18 прогресивних препаратів, 8 з яких — препарати власної розробки, що не мають аналогів в Україні. Наша головна задача — створювати такі продукти, які будуть максимально вирішувати «головні болі» фермера. Ваточник сирійський, прояви резистентності до інсектицидних д.р., лускокрилі шкідники, ґрунтові шкідники сходів — це проблеми, які неможливо вирішити базовими продуктами, вони потребують специфічних рішень» – коментує керівник технічного маркетингу АХТ Сергій Богомаз.