Блог

Бренд Агрохімічні технології представив ще більше нових препаратів у 2022 році

2022-01-28 14:03 Події
Український бренд «Агрохімічні технології» (АХТ) вже третій рік поспіль виводить на ринок нові прогресивні препарати, які змінюють уявлення агрономів про ефективність захисту рослин. У сезоні 2022 аграріям стануть доступні ще 6 нових продуктів, cеред яких і унікальні, що не мають аналогів в Україні.

Як повідомляє прес-служба бренду АХТ, 6 нових препаратів відповідають проблемам сезону 2022.

«Ми розробляли препарати з оглядом на те, які проблеми аграріям приносять найбільші збитки, які проблеми для них зараз вирішувати занадто складно та дорого — і створювали нові зручні і вигідні рішення. Але саме ці препарати виявились гарною відповіддю і на інші, несподівані проблеми нового сезону — дефіцит ґрунтових гербіцидів, підвищені ціни на азотні добрива, та інші», — Євгенія Вітер, керівник відділу маркетингу АХТ.


Серед новинок сезону 2022:
  • Кватрофорс (ТН, флутриафол, 50 г/л +імазаліл, 40 г/л + металаксил-М, 30 г/л + піраклостробін, 20 г/л) – чотирьохкомпонентний̆ фунгіцидний протруйник для зернових та сої з розширеним спектром дії та рістстимулюючою дією. Протруйник захищає надземну частину сходів від повного спектру ранніх листкових хвороб, а також локалізуються в насінні та коренях, забезпечуючи захист від всіх видів гнилей. Безпечний на сої: не впливає на розвиток бульбочкових бактерій та мікоризних грибів.
  • Мілафорт Екстра (МД, мезотріон, 75 г/л + нікосульфурон, 30) – післясходовий гербіцид на кукурудзу широкого спектра дії із широким вікном застосування (2-10 листків). 3 головні переваги препарату: контролює ваточник сирійський та інші найпроблемніші бур’яни, має ґрунтову дію, не потребує додавання сурфактантів.
  • Тіаклотрин-М (КС, тіаметоксам, 200 г/л + клотіанідин, 50 г/л + бета-цифлутрин, 50 г/л) – інсектицид контактної, кишкової і системної дії зі швидким стоп-ефектом і тривалим періодом захисної дії (25-30 днів).

«Тіаклотрин-М було розроблено у концепції антирезистентної програми. Чергування діючих речовин протягом сезону значно зменшує ризик виникнення стійкості шкідників до окремих діючих речовин. Це дозволить уникнути вимушеного використання надто дорогих інсектицидів у майбутньому, і продовжувати ефективно контролювати широкий спектр шкідників за помірний бюджет», – пояснює Сергій Богомаз.

Також представники бренду АХТ повідомляють про появу нового напрямку «Регулятори росту» одразу з двома продуктами:
  • Тардер (етефон, 480 г/л) – регулятор росту для соняшнику і зернових,
  • Трінекс (трінексапак-етил, 250 г/л) – регулятор росту для зернових.
  • Флутривіт Максі (КС, флутриафол, 500 г/л) — системний фунгіцид профілактичної та лікувальної дії, який працює за низьких температур повітря (від +6°С).

«Ми не забуваємо і про прихильників монопродуктів і щороку випускаємо оновлені монопрепарати зі підвищеними концентраціями діючих речовин. У лінійці оптимізованих препаратів вже є концентрований десикант Регістан Ультра, фунгіцид для колосу Полігард Максі. У цьому році ми випускаємо новий фунгіцид Флутривіт Максі з підвищеною концентрацією флутриафолу», — коментує керівник технічного маркетнгу АХТ, Сергій Богомаз.

Також представники бренду повідомляють, що в продажі з’явились препарати, анонсовані у минулому році:
  • N-Stab — інгібітор азоту, що пролонгує дію добрив до 14 днів, запобігає втратам азоту та буде актуальним в умовах підвищених цін на азотні добрива;
  • Вітамін-Бор — добриво для позакореневого підживлення з високим вмістом бору та властивістю рН-коректора (за рахунок кислої реакції в бакових сумішах).



«Протягом останніх двох сезонів бренд АХТ випустив 18 прогресивних препаратів, 8 з яких — препарати власної розробки, що не мають аналогів в Україні. Наша головна задача — створювати такі продукти, які будуть максимально вирішувати «головні болі» фермера. Ваточник сирійський, прояви резистентності до інсектицидних д.р., лускокрилі шкідники, ґрунтові шкідники сходів — це проблеми, які неможливо вирішити базовими продуктами, вони потребують специфічних рішень» – коментує керівник технічного маркетингу АХТ Сергій Богомаз.


Детальніше про нові препарати від продакт-менеджерів бренду АХТ дивіться у записі вебінару: