«Саме наявність власних, ефективніших (завдяки складнішій рецептурі та наявності ад’ювантів) розроблень вирізняла нас від інших компаній, які тільки імпортували готовий продукт із КНР», — говорять в компанії.
«Кожна каністра АХТ — це уніфікована якість, перевірена роками. Для нас виробництво у Європі, Китаї чи Індії рівнозначне. Завдяки процесам, налаштованим у центральному офісі в Україні, виробництво в будь-якій країні світу може працювати за нашою рецептурою, технологічною картою», — наголошують в АХТ.
«Довіра не виникає сама собою, це — системна і дуже довга робота. Вона формується роками й не припускає помилок», — коментують представники бренду.
«Ми й далі зростаємо сьогодні, під час війни, незважаючи на всі ризики. Адже наше зростання — це нові можливості для українських фермерів. Ми не стоїмо на місці. Навіть надійні, перевірені роками технології з часом потребують оновлень. Тому ми створюємо нові технологічні продукти, щоб давати аграріям ще ефективніші рішення», — коментують представники бренду АХТ.